Fotografia reklamowa

W fotografii reklamowej najbardziej istotną dla mnie rzeczą jest pomysł na pokazanie fotografowanego obiektu. Często jest tak, że jak już wiem co będę fotografował, pomysły same przychodzą mi do głowy. Przychodzą najczęściej w formie gotowych obrazów w głowie, które póżniej próbuję odwzorować możliwie wiernie na zdjęciu. Pomysły często uruchamiają się pod wpływem zastanej chwili lub okoliczności w jakich przychodzi mi robić zdjęcia. Na przykład robiąc sesję odzieży sportowej przejeżdzałem obok kładki nad w autostradą i stwierdziłem, że będzie to świetna sceneria do sportowych zdjęć nocnych. Zdarza się również często, że to jak finalnie będą wyglądały zdjęcia jest wynikiem pracy zespołowej z klientem, osobami z działu kreacji. W takich przypadkach moim zadaniem jest sprowadzić pomysły kilku osób w jeden obraz. Bez względu na to czy nad zdjęciami pracuje sam, czy w zespole… uwielbiam to 🙂 Proces twórczy, wymyślanie konceptu, zbieranie materiałów do zdjęć, budowanie scenerii, dobieranie oświetlenia, fotografowanie oraz obróbka powstałego materiału. Po prostu kocham tą robotę!